نمونه پذیرش و ویزا

سلام، پذیرش دانشگاه و همچنین ثبت نام بورسیه تحصیلی که خیلی سریع و خوب انجام شد و مشاوره شما و زود جواب دادنتون خیلی عالی بود. الان که بچه ها رو اینجا میبینم هزینه های خیلی زیادی رو برای اپلای و بورسیه پرداخت کردن به موسسات مختلف و هم اینکه کارشون اغلب به مشکل خورده و نقصی مدارک بورس دارن به خاطر مشاوره اشتباهی که موسسات بهشون دادن و از این بابت ازتون تشکر میکنم که مدارک من هیچ مشکلی نداشت و همه چیز خوب پیش رفت.
آقای همتیان
آشنایی با این تیم بسیار اینده ساز بود برای من، با خیلی افراد صحبت کردم و هیچکدوم به اندازه ایشون دلسوز و پیگیر نبود قشنگ انگار کاره برادره خودشونو دارن انجام میدن چه بسا که بیشتر از اون چیزیم که بود لطف داشتن و کاره بندرو انجام دادن و هر جا کمکی خواستم بدونه هیچ کمو کسری به بنده لطف داشتن و کاره بندرو راه انداختن بسیار خوش قلب و بسیار صادق
خانم محبی
من با وبسایت و پیج از طریق اینستاگرام آشنا شدم و از بین همه‌ی موسساتی که برای مهاجرت تحصیلی می‌تونستم باهاشون قرارداد ببندم، بخاطر مشاوره‌ی خوب شما و احساس اطمینانی که برای من ایجاد شد، تصمیم گرفتم با شما کارم رو شروع کنم. پیگیری و پاسخگویی به موقع و انجام درست پروسه اپلای باعث شد که باز هم از تصمیمم مطمئن بشم و خوشحالم که تصمیم گرفتم با شما پروسه اپلای رو شروع کنم..
آقای احمدپور
بنده برای مهاجرت تحصیلی ترم زمستان ۲۰۲۲ با این گروه اشنا شدم و بعد از مشاوره اولیه و بررسی مدارک ، فرایند اخذ پذیرش شروع شد. با توجه به اشنایی و تسلط این گروه به قوانین دانشگاههای ایتالیا و همچنین شرایط ایران، در بهترین زمان ، مدارک جمع اوری شد و در نهایت این مرحله با گرفتن پذیرش از ۶ دانشگاه به پایان رسید.
خانم روشنگر
تحصیل در ایتالیا